هنر کشاورزی

هنر کشاورزی مدرن، با کشاورزی سنتی خداحافظی کنید!!

هنر کشاورزی

هنر کشاورزی مدرن، با کشاورزی سنتی خداحافظی کنید!!

هنر کشاورزی

امروزه با افزایش تقاضای محصولات کشاورزی و کاهش ذخایر آبی، حرکت به سمت روش های مدرن کشاورزی امری مهم محسوب می شود. در این وبلاگ، روش های نوین کشاورزی در ایران و جهان را به شما آموزش می دهیم.

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

کشاورزی عمودی روش رشد گیاهان و محصولات روی یک دیگر است که عمدتا در ساختمان هایی با طبقه های زیاد استفاده میشود.. آنها اغلب مانند آسمان خراش ها با شیشه هایی در اطرافشان شبیه گلخانه های غول پیکرند

 

  • علیرضا هادوی

در سال های اخیر، استفاده از پلاستیک در کشاورزی به کشاورزان کمک کرده است تا تولید محصولات زراعی خود را افزایش داده، کیفیت آن را بهبود بخشیده و اثرات زیست محیطی فعالیت هایشان را کاهش دهند.نه تنها پلاستیک این امکان را فراهم می کند که سبزیجات و میوه ها در هر فصلی کشت گردند، بلکه این محصولات معمولا از کیفیت بهتری نسبت به آن دسته که در زمین های باز، کشت شده اند دارند.

  • علیرضا هادوی

محققان کشف کردند که یک نانوذره بیولوژیکی - یک ویروس گیاهی - قادر است مولکول های آفت کش را عمیق تر در زیر زمین قرار دهد، به مکان هایی که به طور معمول از دسترس آنها خارج است..

  • علیرضا هادوی

می توان گفت مهمترین افزودنی مورد استفاده در تولید فیلم های کشاورزی، مانند نایلون گلخانه ای، افزودنی های پایدار کننده در برابر اشعه UV هستند.

  • علیرضا هادوی

ایران حدود 168 میلیون هکتار وسعت دارد که بیش از 51 میلیون هکتار از اراضی آن قابل کشاورزی است. 32 میلیون هکتار از این زمینها دارای استعداد مناسبی است و بقیه که به حدود 19 میلیون هکتار می‌رسد،از این نظر...

  • علیرضا هادوی

رایانه‌ها و برنامه‌های کاربردی آنها چهره بیشتر مشاغل سنتی از جمله کشاورزی را تغییر داده است. از جمع آوری شیر رایانه‌ای و برآوردگرهای بذر گرفته تا پیش بینی آب و هوا و ارزیابی خودکار زمین‌های کشاورزی، رایانه‌ها شیوه‌های کشاورزی را متحول کرده‌اند. بگذارید با استفاده از این مقاله در مورد کاربرد رایانه‌ها در کشاورزی کاوش کنیم.

  • علیرضا هادوی

چهارمین انقلاب کشاورزی که تحت تأثیر هوش مصنوعی است در راه است - اما چه کسی واقعاً از آن سود خواهد برد؟

  • علیرضا هادوی

ممکن است صنعت کشاورزی در ذهن شما تصویری از تراکتور های قدیمی و زنگ زده و مزارع کشاورزی را بیاورد اما خوب است بدانید صنعت کشاورزی ، یک صنعت جهانی با ارزش ۲٫۴ ترلیون دالار است.

 به کارگیری پرینتر سه بعدی در تولید تجهیزات کشاورزی رمز موفقیت بسیاری از این شرکت ها عنوان شده است.

در این مقاله قصد داریم کاربرد فناوری چاپ سه بعدی و پرینت سه بعدی در تولید تجهیزات کشاورزی را مورد بررسی قرار دهیم.

  • علیرضا هادوی