هنر کشاورزی

هنر کشاورزی مدرن، با کشاورزی سنتی خداحافظی کنید!!

هنر کشاورزی

هنر کشاورزی مدرن، با کشاورزی سنتی خداحافظی کنید!!

هنر کشاورزی

امروزه با افزایش تقاضای محصولات کشاورزی و کاهش ذخایر آبی، حرکت به سمت روش های مدرن کشاورزی امری مهم محسوب می شود. در این وبلاگ، روش های نوین کشاورزی در ایران و جهان را به شما آموزش می دهیم.

۳ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

نایلون یکی از انواع الیافی است که به صورت طبیعی و مصنوعی تولید می‌شود و در صنایع مهمی از جمله کشاورزی کاربرد دارد. این الیاف کاربردی، بسته به نوع ساختار و مولکول‌هایی که از آن ساخته می‌شوند به انواع گوناگونی تقسیم می‌شود. هر کدام از انواع نایلون ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد که در یک بخش از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از انواع نایلون‌های مناسب در صنایع کشاورزی، پلاستیک عریض است که کاربردهای بسیاری دارد. در ادامه‌ی این مقاله قصد داریم تا ویژگی نایلون عریض و همچنین کاربرد نایلون عریض را مورد بررسی قرار دهیم.       

  • علیرضا هادوی

نایلون های کشاورزی امروزه تاثیر بسزایی رو بر روی زندگی های ما گذاشته اند، که خود ما خبر نداریم. یعنی نصف محصولات غذایی ما توسط کشاورزی به وجود می‌آید و نایلون های  کشاورزی؛ در کارهای کشاورزی بسیار قابل اهمیت است. همین طور راجب گلخانه ها خود کار گلخانه یک امر مهم در کشاورزی است، که بسیاری از محصولات غذایی و گیاهی هم در گلخانه‌ها رشد و تولید می‌شوند، نایلون‌های  گلخانه ای را می‌توان یک مسئله مهم برای گلخانه و گلخانه داران دانست،. بهتر است بدانید که نایلون کشاورزی انواع مختلفی داد و هر کدام در قسمت مهمی از کشاورزی استفاده می‌شود و تاثیر مهمی هم در تولید محصولات می‌تواند داشته باشد، تاحالا آنقدر عمقی به آن، ممکنه فکر نکرده باشیم اما این واقعیتی است که باید پذیرفت.

  • علیرضا هادوی

 

به طور کلی نایلون‌ها یا پلاستیک‌های کشاورزی از پلی اتیلن ساخته می‌شوند و برای مصارف مختلفی در این صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما کاربرد نایلون در کشاورزی چه تاثیراتی می‌تواند داشته باشد. یکی از موضوعات مهمی که کشاورزان باید به آن اهمیت بسیاری دهند، حفظ کیفیت محصولات است؛ زیرا علاوه بر تاثیری که در میزان سود آن‌ها خواهد داشت، بر روی سلامت مصرف‌کنندگان نیز تاثیرگذار است. بهترین راه‌حلی که می‌توان برای آن درنظر گرفت، توجه به کاربرد پلاستیک در کشاورزی و بنابراین استفاده از آن در موقعیت‌های مختلف است. کاربرد های مهم نایلون در کشاورزی و استفاده درست از آن را در این مقاله، که خود یک منبع معتبر است را مطالعه می‌کنیم.

  • علیرضا هادوی