هنر کشاورزی

هنر کشاورزی مدرن، با کشاورزی سنتی خداحافظی کنید!!

هنر کشاورزی

هنر کشاورزی مدرن، با کشاورزی سنتی خداحافظی کنید!!

هنر کشاورزی

امروزه با افزایش تقاضای محصولات کشاورزی و کاهش ذخایر آبی، حرکت به سمت روش های مدرن کشاورزی امری مهم محسوب می شود. در این وبلاگ، روش های نوین کشاورزی در ایران و جهان را به شما آموزش می دهیم.

۲ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

یکی از پر فروش ترین و پرکاربرد ترین نایلون های کشاورزی نایلون گلخانه است. استفاده از انواع نایلون کشاورزی یکی از پر اهمیت ترین مسئله در بخش های مختلف کشاورزی است. نایلون های گلخانه برای پوشش سقف و بدنه گلخانه، در هر نوع شرایط مکانی و جغرافیایی قابل تولید است. امروزه به قدری خرید پوشش‌های گلخانه مورد اهمیت گلخانه داران قرار گرفته، که باعث شده است بسیاری از تولید کننده‌گان فروش ویژه‌ای را برا نایلون های گلخانه ای خود راه اندازی کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد فروش ویژه این محصول توسط یکی از بهترین تولید کنندگان مطلع شوید.

  • علیرضا هادوی

یکی از پر مصرف ترین موارد برای نایلون سایز بزرگ استفاده های کشاورزی و گلخانه ای است که برای رشد بهتر و بازده ای بالاتر از افزودنی های مختلفی درونش استفاده می شود. همانطور که پیشتر گفتیم بیشترین استفاده از نایلون های بزرگ با ابعاد بالا در مشاغل کشاورزی و گلخانه ای کاربرد دارد ، اما برای بازده بیشتر و رشد یکنواخت از افزودنی های کاربردی در این نایلون استفاده می شود که یکی از پرکاربرد ترین آن ها نایلون عریض کشاورزی uv دار است که باعث دفع اشعه ماوراء بنفش می شود .

 برای مشاهده انواع افزودنی ها به پلاستیک کشاورزی حتما مقاله نایلون گلخانه ای را مطالعه کنید .بر حسب نیاز مشتریان می توان افزودنی هایی را جهت تنظیم دما (IR) ،اشعه ماوراء بنفش (UV) و ضد شبنم(FOG)  و … به نایلون و پلاستیک اضافه کرد.

  • علیرضا هادوی