هنر کشاورزی

هنر کشاورزی مدرن، با کشاورزی سنتی خداحافظی کنید!!

هنر کشاورزی

هنر کشاورزی مدرن، با کشاورزی سنتی خداحافظی کنید!!

هنر کشاورزی

امروزه با افزایش تقاضای محصولات کشاورزی و کاهش ذخایر آبی، حرکت به سمت روش های مدرن کشاورزی امری مهم محسوب می شود. در این وبلاگ، روش های نوین کشاورزی در ایران و جهان را به شما آموزش می دهیم.

۲ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

                         نکات خرید نایلون عریض

انواع مختلفی از نایلون‌عریض در بازار به فروش می‌رسند که از جمله آن‌ها می‌توان به نایلون شیرینگ، نایلون حباب‌دار، نایلون استرچ و نایلون کشاورزی اشاره کرد. زمانی که حرف از پلاستیک عریض می‌شود، یعنی برای تولید بالای 1 یا 2 متر طول نایلون حرف می‌زنیم.

 پلاستیک عریض یکی از پرکاربردترین انواع پلاستیک‌های صنعتی در حوزه بسته‌بندی و پوشش‌دهی است که در ادامه به بیان ویژگی‌ها، کاربردها، قیمت و نحوه خرید نایلون عریض پرداخته می‌شود.

  • علیرضا هادوی

 

نایلون کشاورزی، دسته‌ای تخصصی از نایلون‌هاست که از مشتقات پلی اتیلن‌ها ساخته و با برش‌های متفاوت جهت استفاده در حوزه‌های گوناگون صنعت کشاورزی تولید می‌شود. کیفیت تولید این محصولات یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در پرورش گلخانه‌ای باید به آن توجه داشته باشید، چرا که استفاده از انواع نایلون کشاورزی تاثیری مستقیم و قابل توجه‌ بر سلامتی مصرف‌کنندگان محصولات شما دارد.

به همین علت لازم است تا کشاورزان محترم درباره انواع پلاستیک کشاورزی اطلاعات کافی را داشته باشند تا بتوانند محصولاتی سالم در اختیار مصرف‌کنندگان محصولاتشان قرار دهند. در ادامه‌ی این مطلب به معرفی انواع نایلون کشاورزی و ارائه نکات مهم درباره خرید آن خواهیم پرداخت.

از آن‌جا که استفاده از انواع نایلون و پلاستیک‌ها در صنعت کشاورزی بسیار پرکاربرد و محبوب است، پلاستیک‌ها به منظور استفاده در قسمت‌های مختلف کشاورزی تولید و عرضه می‌شوند. برای مثال، چند نمونه از پرکاربردترین انواع نایلون کشاورزی شامل نایلون ضدعفونی خاک، نایلون سیلویی، نایلون گلخانه، نایلون مالچ، نایلون آبیاری، نایلون بسته بندی علوفه، نایلون کشت نهال، نایلون کشت صیفی جات و... می‌شود که در ادامه مقاله به شرح کامل بعضی از این نایلون‌ها خواهیم پرداخت.

  • علیرضا هادوی